10. 9. 2012

Stay motivated


Je mi jasné, že takýmto tempom sem nikdy nebude nikto chodiť, ale bohužiaľ nebol čas. Za ten týždeň mojej neaktivity sa zmenilo veľa podstatných vecí. Okrem toho začala škola, takže skoro nič nestíham. To ale neznamená, že na sebe nepracujem. Blog beriem iba ako pomôcku za cestou k môjmu snu. Uvedomila som si, že môj cieľ chcem dosiahnuť za každú cenu, verím v to, nikdy som nebola viacej namotivovaná, nikdy som nemala väčšiu chuť makať! Už mi ani tak nezáleží na postave (s ktorou som celkovo spokojná, aj keď viac svalov by sa hodilo), ale záleží mi na mojom výkone v tom, čo robím. Tak veľmi si prajem byť lepšia a lepšia. Snívam o tom každý jeden deň a verím v to. Naozaj to môže byť ešte lepšie a aj bude :)

Každý má na výber, ako strávi svoj život. Skoro každý piatok vidím svojich rovesníkov ako sa ženú do barov a na diskotéky, kde sa opijú na mol a je zábava. Nechcem sa hrať na svätú, aj ja občas idem na nejakú párty, ale neni to pravidlo a ani nepijem. Nebaví ma to. Radšej chcem pracovať na sebe a zlepšovať sa. V živote sú totiž dva najdôležitejšie dni: Deň, kedy sa narodíte a deň, kedy prídete na to, prečo. 

Keby to niekoho zaujímalo, čo vlastne za šport robím, tak je to tenis. Baví ma to a hrám ho pravideľne už dosť veľa rokov. A tiež viem, že ak do toho dám naozaj všetko, môžem to niekam dotiahnuť. A teraz slubujem, že do toho naozaj dám všetko. A nevzdám sa.

A na záver, nejaké motivačné obrázky:









4 komentáre:

  1. strašne ti držím palce aby si to dotiahla dokonca :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek a ještě hezčí blog :) Přeju hodně štěstí ve sportu a celkově ve všem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky sním o tom dávat lepší a lepší výkony.. A pak dávám horší a horší.. Tak už na to raději nemyslím.. Na základce sem byla dobrá. Dost dobrá.. Pak přišla 9. třída a za*raná anorexie a mé výkony? Zhoršily se :( Je mi to líto, ale můžu si za to sama... :/ Taky mě nebaví chodit na diskotéky, jen když mě tam pozve kamarádka.. Aspoň tam mám s kým být a vyblbnu se s ní a pokecáme.. Ale jinak? Ztráta času..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Piš. Tys mě vždycky nejvíc zajímala. :P

    Díky :), ale nikomu neříkej, že jsem to já. :D

    OdpovedaťOdstrániť